Follow | Dashboard
//Rockgirlstory





kenangan masa silam ~,~
Friday 29 June 2012 | 0 comment(s)
assalammualikum n hyee :D
#see xtjuk die ape , hohok >_< xboleyh blah right ? KENANGAN MASA SILAM ? okeyh ney kisah "EX-2" = = '

#first love :>  #muhammad taufiq bin sarif
                    #tanjung keling ,melaka
                    #27.9.1995
                    # 2.8.2011 - 12.9.2011
okeyh gua syg die <3 first love ney beb (!) tapi sygg xlame , ape boleyh buad :') now pon die da ade awek da , budak mane pon aq xtahu #topat aku harap kau happy ngan kehidupan kau skrang , kite ptos pcal qow nk sdy for SPM right , enyalah qow study lah ngan awek qow uw elok-2 :) be appy , n god luck for your SPM :)
(#aku.masih,sayang,kau,lagi.taufiq) 


second love :>  #muhammad danial akmal
                        #sungai siput ,perak
                        #17.12.1997
                        #22.9.2011 - 12.11.2011
well yang patah tumbuh yang hilang berganti right ? (-,-) kite owg owg berkenalan dalam laman MUKABUKU <3 die yg IM ngan aq , aq layan je lah , layan pnye layan die mentax nom tpon , aq pon bagi je , (*tak.tahu.ape-2.pon.mase.tu) ^_^ tgok muke die ade mcam muke budak-2 x ?? COMEL ?? (#bagi.aku.die.comel) hoho >-<  tapi sayng kami xlame , pasal handphone die elang n mak die xbagi die gune tpon ,tapi kami xlost cntant dany ade je ccare di nk cntant aq , tapi aq xthan ,aq mntax ptos dgn die , DANY DAYA mentax map k , n now daya xtahu langsung pon keadaan dany , mis u dany :'(



third love :>#muhammad naim b ahmad rostam
                  #bagan serai ,perak
                  #3.12.997
                  #18.11.2011 - 20.5.2012
dalam satu tahun aq ade 3 orang capel , itu pon dah nk abes thun , >,< okeyh yang aku jmpe mase aku balek kmpung at perak sebab atok *nenek.bagi.orang.utara* aq meninggal pada 17.11.2011 .mase tu aku ade at luar umah pcal dlm umah ade wat kenduri ,aku duk luar dengan adeq sdare aku ,tibe-3 naim dtng dgan adeq sdare aq pnye pkwe , kite owg borang-2 a ,tapi naim xbrani nk mentax nom aku lagi , die tkot = =' , so die swoh adeq sdare aq mentax at mkwe die nom aku , adeq sdare aku tnye nk bagi ke xnk , aku cakap bagi je lah an , dah owg nk kawan dengan kite an , xkan nk jual mahal kot , laen lah klau aku ney CANTEX kedeboomm ! boleyh lah jual mahal , = , $ bile dah dapat nombor die pon msej aku ,aq egat lagi mesej prtame die 'ASSALAMMUALAIKUM CINTA' <-- ney first mesej die :') gua sygg die bayyy <3 tapi ape boleyh buadd , jdoh xde ^_^ , n now aku dgar cter die skang tgah fokus stdy for PMR memey , god luck naim , nanti daya balek perak kite jmpa okeyh :D mis  u ,




forth love :>#mohd arif b alias
                  #bukit rambai ,melaka
                  #4.10.1006
                  #15.3.2012 - 1.5.2012
arif ? tgok tarikh capel kite owg dng tarikh aku ptos dgan naim , mean aq capel ngan arif tapi aku belom ptos dgan naim (*arif.bukan.perampas*) aku yg mentax ptos pcal naim cam nk xnk je laya aku , enyalah dah lame capel mestey die dah bosan ngan aku an , so dari pade aq lebeh saked atey ngan perangai naim baek aq choww an , ehemm ! (*minum air kejap ) mustakim ? yup pcal mus ney lah aq jmpe arif , mase tu aku , mus dgan mnber- 2 yg laen ade tusyen at sekolah , boley bawak tpon memeyh :) mase uw aq duk sbelah mus , mus nk tlepon aku die nk tgok gmbar , tapi ade syarat aq pon nk tlepon die , nak tgok gmbar jgak ^^, dlam aku tgok-2 aq t'nmpak pic sowg mamat encem ney , aq pon tnye mus "sape mamat ney mus" mus ckap "ney busu aq dohh ,acaal ? " aku tnye umur , mus  cakp bwu 16 ,sekolah tman bukit rambai , oo ,  dlam borak-2 aku swoh mus mentax nom die , tapi arip xbge die swoh mus plak mentax nom aq >_< ,slama aq knal dgan arif aq xpnah jmpe die , seriusly , ney pcal arif PEMALU orang nye :-/ hoho ,kite owg slalu gyut malam-2 ,apy bayy dgan die ,aku glak je bile borak ngan die :') but smue tgal kenangan , dgan yg ney pon xlame , pacal aku buat pgai , mahu xnye , ap pasaan kowg an (*KAUM HAWA ANAK PERTAMA) bile kowg bkak wall fb pakwe kowg n thn kowg see stmant like (OKEYH ABANG IPAU) pdahal kowg xde akak pon , = =' mean what ? so aku pon update status "SENTAP ATEY MAK NYA BILE BKAK WALL SI DIE TADI"  otomatik die mcg aku , tnye knpe , tapi aku xckap ape-2 pon , mungin die bgang kot bile aq wat pgai cm uw , n then tibe-3 ecok tu die mentax ptoss , ermmm , tapi bile tnye knpe die cakap die "tak nak kcewakan aku" aq xcye aq tnye lagi "die cakap "die nak aku fokus tuk PMR" enyalah wak , sye ikot cakap awk , tapi awk ade sayss at sye yg kite BOLEH JADI TEMAN TAPI MESRA kan ? tapi mane kate-2 awk tu ? sye cntant awk ,awk xlayan ponn , :( oppsss ! soey lupe plakxx awk kn dah ade mkwe , :0 map klau sy mggu awk , ape-3 pon sy sygg awk ketad wak , ILYA <3

@aku sayng semue owg yg penah hadir or dkat dgan khdupan aku ,kerana mereka adlah sgale-2 nye bagi aku :) I LOVE YOU ALL <3 <3 <3 <3 
#cukup lah smpai sni aku bercerita *cehh wah * penad tgan menaip ^^,
papayy , :-*




Older Post . Newer Post