Follow | Dashboard
//Rockgirlstory





teringin :'D
Wednesday 1 August 2012 | 0 comment(s)
assalammualaikum n hyee :D

teringin ? kau teringin ape bnde ney daya , bodo-2 je lah kau ney :) , (qow plak mcam pndai sgat lah hanggokk) :D ,
kowg nk tahu aku teringin ape ??
ney yang aku ingin senaskah AL-QURAN yg mudah dibawak kemana-mana shaje , lagi-2 bezday aku dah nk dkat , teringin sgat ade someone yg sudi adiah kan aku bnde ney . SUMPAH aku teringin , :'D , n aku janji takkan lupa an owg tu smpai akhir nafas aku , n aku akan sygg owg tu sampai abes hayat aku at dunia ney , bukan aku xmmpu nk beli , tapi aku tringin nk owg yng bagi , n bukan at umah aku xda AL-QURAN ade , tapi semue nye besau-2 , aq nk yg comel pnye , yng boley aku bwakk pegi mane-2 , *bukan yang kecil halus tu k , tapi jenis yg sedang-2 pnye* aku tak tahu nape tahun ney permintaan untuk bezday aku tahun ney pelik sgat , biase nye aku akan mentax coklat je , tapi tahun ney laen , :D *mungkin aku dah xlame ag kot* :'D , heyyheyy da terlnjur ney , aku nk kowg dowg an aku lulus tokk PMR 2012 ney k , sygg kowgg <3 




Older Post